miércoles, 29 de febrero de 2012

PICASSO NACEU EN MÁLAGA E EU EN...




Cando coñecimos a Picasso, nun libro limos que nacera o 25 de outubro de 1881 e que ese era o día do seu cumple. Como a nós iso de cumplir anos, de soprar velas e de festas gústanos moito, estivemos mirando que día era o cumple de cada un, en que mes e en que ano nacéramos e fixemos un mural na parede con todos eses datos.

Hoxe, falando de que Picasso nacera en Málaga, ao pensar onde nacéramos cada un, non o tíñamos nada claro: eu non sei, eu nunha árbore, eu no ambulatorio e no hospital, eu na barriga da miña nai...

Como vedes, necesitamos saber cal foi o noso lugar de nacemento para seguir completando o noso mural de datos persoais. En breve vos informaremos como podedes colaborar desde a casa. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario